tiistai 7. elokuuta 2012

Olympiakynnet

Muistinpas tehdä tänään postauksen! Vieläkin kesätöissä olen, joten kynsiä ei voi lakata, mutta nämä kynnet tein viikonloppuna, mutta unohdin postata:D Yritän nyt palata taas blogin pariin syksyn tullessa... Mutta kynsiin, halusin ehdottomasti tehdä olympiakynnet, koska olen ihan olympiafani;D Tykkään katsoa olympialaisia, ja ihan mitä tahansa lajia, nytkin katson tässä samalla naisten telinevoimistelua, joka on ehkä lempparini koko kisoissa. Kynnet ovat aika samanlaiset, kun mitä olen nähnyt kaikkialla muuallakin, ja olen kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen:)




Tälläset tuli, unohdin tietty ottaa lakkakuvan (niitä oli aika paljon...) mutta kyselkää jos joku tietty kiinnostaa;) en oikein tiedä mitä näistä pitäisi sanoa:D kaikki olen maalannut käsin MiMaxilta ostetuilla siveltimillä. Kysykää jos jotain jäi vielä epäselväksi! Tämä oli aika lyhyt postaus, mutten enää muista miten blogia kirjoitetaan;) Oletteko te tehneet Olympiakynsiä?:)

6 kommenttia:

  1. minkä merkkinen ja sävynen tuo violetti / lila lakka on jota on tossa mitlin nauhassa ? :)

    VastaaPoista
  2. Wau, minulla ei ole ollut kärsivällisyyttä tehdä olympialaiskynsiä, mutta onneksi voi ihailla muiden taiteleimia sellaisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikilla on kyllä ollut hienoja kynsiä:)

      Poista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)