lauantai 7. heinäkuuta 2012

Vieraileva Kynsitaiteilija

Ihan alkuun muistutus Kysymyspostauksesta, vielä vähän yli viikko aikaa jättää kysymykset! Käykää ihmeessä jättämässä, huonoja/tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan;) Ja kiitos taas uusille lukijoille <3
Anteeksi taas pitkä hiljaisuus, mutta kaikki varmaan ymmärätävät, että kesällä on vähän muullekin kuin blogille aikaa! En silti ole lopettamassa, nyt seuraavat viikot menevät aika paljolti protulla, mökillä ja kesätöissä (jossa on luultavasti lakat kielletty...) joten olkaa kärsivällisiä kiitos ;)
Kuten otsikosta jo ehkä päättelitte, tänään ei nähdäkkään mun omatekemiä kynsiä, vaan vierailevan kynsitaiteilijan mun siskon tekemät kynnet! Oon ylpeä siitä että oon saanut siskonkin mukaan mun kynsiharrastukseen, ja aika taitava siitä on jo tullut:) ja vielä ylpeämpi olen, että sisko onnistui viimeinkin lopettamaan kynsienpureskelunkin;) Tässä linkki siskon leivontablogiin. Sisko oli tehnyt tälläiset kynnet jo itselleen, ja koska oma insipiraatio on vähän hukassa, niin pyysin sitten että saisin samanlaiset, ja oli kyllä aika luksusta kerrankin vaan nojata taaksepäin ja antaa jonkun muun lakata kynnet :D Tässä olisi sitten lopputulos



Tälläiset tuli:) Tykkään näistä tosi paljon, ja aionkin lähetä näillä viikoksi myös protulle, toivottavasti pysyvät hyvin! Lakkakuvaa en muistanut ottaa, mutta jos joku erityisesti kiinnostaa, niin kysykää:)
En tiedä huomasitteko, mutta sain rippilahjaksi uuden kameran! Sonyn A57, ja olen ollut kyllä toosi tyytyväinen! Vielä on vähän tuon makron (ja muidenkin toimintojen) kanssa opettelua, mutta ihan hyvin on lähtenyt sujumaan. Varmaan jossain vaiheessa aion hommata tuohon vielä makrolinssin, niin saa sitten tosi hyviä kynsikuvia;) Kameran sain perheeltä, ja loppurahoilla ostin sitten myös viimenkin Ipadin, josta olen jo kauan haaveillut, ja nyt vihdoin sen sain, ja se on kyllä tosi kätevä:) Pystyn myös ehkä postailemaan sitten mökiltäkin.
Mitä tykkäsitte siskoni tekemistä kynsistä?:) Eikö sen teidänkin mielestä pitäisi perustaa oma kynsiblogi;)

4 kommenttia:

  1. Nää on kyllä tosi hienot! Blogia vaan pystyyn! :)

    VastaaPoista
  2. Ompa tosi kivat, enkä ihan vastaavia ole nähnyt kai missään. Tosi kiva idea ja sopii tietty kesään. :)

    VastaaPoista
  3. Jep, nämä on ihanan kesäiset:)

    VastaaPoista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)