keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Kirjavinkki kynsiharrastajille

Kävin tossa viimeviikolla Suomalaisessa Kirjakaupassa nähtyäni tämän postauksen Game of Polish- blogissa. Sieltä nimittäin löysin ihanan Nail Art kirjan, vihdoinkin suomesta! Olen näitä katellut netissä, mutta suurin osa on ollut kalliita ja japaniksi, mutta tämä on englanniksi, ja näin ollen jopa ymmärrettävä! Sivuja löytyy 255, ja hintaa 14.95, ainakin Myyrmannista ostettuna. Laitan tähän nyt vähän kuvia että saatte vähän ideaa millainen kirja on kyseessä











Kirjassa on siis lähinnä erilaisia inspiraatiokynsiä, mutta myös paljon tietoa kynsistä ja kynsienlakkauksesta, ja vinkkejä ja tietoiskuja. Minä ainakin tykkään tästä, ja aion perehtyä tähän vielä paremmin kunhan pääsen mökille, mutta varmasti tulette näkemään paljon kynsiä joihin olen inspiraationi täältä löytänyt:) Kiitos vielä Gamee of Polishille, joka tästä vinkkasi;)
Omistaako kukaan tätä tai mitään muuta kynsikirjaa, onko niistä hyötyä?:)

16 kommenttia:

  1. oi , tollanen mun on pakko saada !! :o eikä hintakaa oo paha . kuvista päätellen aivan mahtavia kynsiä joista voi sit soveltaa itelle kivat kynnet ! :)

    http://nailpolishanddecorations.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tuo vois olla kiva :3 Mutta miusta tuntuu, että ehkä riittäisi se kun saisi jostain hetkeksi lainaan tai löytäisi halvalla jostain. Oon kai niin pihi, että miusta tuo hinta on aika paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielestäni kirja oli ihan rahojensa arvoinen, mutta riippuu mihin vertaa:)

      Poista
  3. Itselläni tuo sama kirja, viikko sitten ostettu. Rakastuin tohon kirjaan, paljon ideoita kynsien tekemiseen! :)

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä vinkistä! Itse en raaskinut laittaa niin montaa kuvaa kirjasta, ettei kaikki saa samoja ideoita kun minä :P Olen nähnyt Helsingin Akateemisessa kirjakaupassa yhden erilaisen nail art kirjan, joka on ihan ok. Olen nähnyt myös nail art lehtiä myytävän, mutta niissä on sellasia rakennekynsiä lähes pelkästään mistä en tykkää ollenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en osannut päättää mitkä valitsisin, joten laitoin sitten monta!:D Pitääkin käydä myös tuolla akateemisessa;D

      Poista
  5. Mä kävin ite kans jo joskus kuukaus sitten kattomassa tota kirjaa ja jäi kyllä hyllyyn. Oli jotenkin sen olonen, että vähän hätäseen tehty. Esim. konadit oli leimailtu aika epäsiististi. Mä en ite pitänyt kirjasta siis yhtään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, ite en edes huomannut että siellä olisi ollut konadointeja;D

      Poista
    2. Täytyy kattoa jos kirjakaupasta löytyis. Englannin taito tuohon ei kyllä riitä mutta kuvathan siinä tavallaan on pääasia. Ja konadeja näyttäis ainakin kannessa olevan.

      Poista
    3. Jep, kyllähän kynnet tässä pääosassa ovat. Ja kyllähän niitä konadointejakin löytyi, kun tarkemmin selasin:D

      Poista
  6. Täältä Kajaanista ei varmaan tuollaista kirjaa löydy :c

    VastaaPoista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)