tiistai 12. kesäkuuta 2012

Keltaiset liukuvärjäykset

Kekseliäs otsikko...  En näihin mitään muutakaan keksinyt:D Tein nämä jo sunnuntaina, mutten ehtinyt silloin postata, ja olin eilen sitten kaverilla yötä:) Ja perjantainahan lähden sitten sinne riparille, mutta muutama ajastettu postaus tulossa. ja ehkä jotain livepostaustakin, olen nimittäin menossa mediariparille, ja siellä päivitetään ainakin leiriblogia, katsotaan onko aikaa omallekkin blogille. En keksi mitään sanottavaa näistä kynsistä, joten kuvat puhukoot puolestaan;)


Hmm.. Ainakaan kuvassa nämä kynnet eivät näytä kovinkaan kummoisilta, ja eivät nämä luonnossa mitkään mestariteokset ole:D Pitäisi aina muistaa valita liukuvärjäykseen riittävät erisävyisiä lakkoja, että onnistuisi paremmin! Lakoista ei (tietenkään:D) ole kuvia, mutta käytin H&M:n Yellowta, Rimmelin Sunshineä, CC:n Almost Famousia, ja päällä on CC:n Starry Temptress Topcoatia.  Strassit Ebaysta. Mulla on muuten nyt hakusessa uus glitterpäällyslakka, kun CC:n STT alkaa loppua, joten onko teillä mitään hyvää suositeltavana? Itse olen näiden glittertopcoatejen suurkuluttaja, tykkään lisätä niitä kaikkiin lakkauksiin:D Mitä tykkäsitte näistä kynsistä?:)

4 kommenttia:

  1. Nää on kivan kesäiset! Mun tekee mieli näin kesällä lakata vain keltaisella ja oranssilla. :D

    VastaaPoista
  2. Ihanan väriset ja muutenkin ihanat! Kesäiset. Ja kiva idea tehdä strasseista kukkia :D
    Mulle merkkaisi paljon, jos jaksaisit käyä kurkkimassa mun blogia:
    aadankynnet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia:) Kävin kattomassa ja liityin lukijaksi;)

      Poista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)