torstai 7. kesäkuuta 2012

Järjestystä

Moikka! Olen tänään yrittänyt kynsiä muutamaankin otteeseen lakata, mutta olen aina keksinyt jotain muuta, esim. oli pakko ruveta selvittämään rippijuhlakakkutilausta, ja yhtäkkiä kaikki kukatkin piti saada kasteltua:D Olen nyt ollut hereillä tasan 12 tuntia, ja kynsillä ei ole yhtikäs mitään... No lomalla on aikaa! Jotain sain tänään kuitenkin aikaiseksi, jotain joka minun on pitänyt tehdä ainakin puoli vuotta! Sain nimittäin lakat järjestykseen uuteen ihanaan pikkuveljen tekemään kynsilakkahyllyyn! Tässä oli lähtötilanne, raahasin kaikki lakat olohuoneen pöydälle


Eihän niitä edes ole paljoa! Päätin sitten samalla tehdä näille huollon ja pudistuksen, ja kolmen tunnin, puolikkaan kynsilakanpoistoainepullon ja noin sadan vanulapun jälkeen...

:D
... Tulos näyttää tältä, ja en voi olla kuin tyytyväinen, ja kiittää siskoa avusta<3 Vihdoinkin lakat ovat järjestyksessä, ja mikä parasta olohuoneen nurkassa, josta ne on aina helposti saatavilla!



Miten te säilytätte lakkojanne?:)

12 kommenttia:

  1. Ompas sulla paljon lakkoja :)!
    Tossa on varmaan ollut kauhea työ :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllähän siinä kolme tuntia helposti vierähti:D

      Poista
  2. Ihanan paljon lakkoja! :D eikö sulla mee semmoseks tönköks ja kuivaks se lakka? :o mulla menee ja se on sit entinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, jouduin tänkin pudistuksen aikana heittämään pois viis lakkaa :/

      Poista
  3. Mulla ne on kahdessa sisäkkäin olevassa isossa meikkilaukussa olohuoneen kaapissa tai siis useimmiten sohvan vieressä lattialla. Suuremmassa ovat varsinaiset värit 44 pulloa ja pienemmässä, joka mahtuu isomman sisään on glitterit ja koristelulakat 30 pulloa.

    Tuli tässä taannoin tehtyä myös samanlainen inventaarioputsaus, kun onnistuin kaatamaan avonaiseen kassiin mehulasin. Sittemmin olen muistanut vetää vetoketjun kiinni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon noita pakkeja yrittänyt etiskellä, niissäkin ois varmasti tosi kätevä säilyttää lakkoja!

      Poista
  4. Mä säilytin ennen Tarjoustalosta ostamassani työkalupakissa kaikkia kynsitarvikkeita, mutta kun tila alkoi loppua niin siirsin kaikki lakkauksiin tarvittavat tietokoneen viereen laatikostoon :) Nyt pakissa on ainoastaan geelaukseen tarvittavat kamat.

    VastaaPoista
  5. Ohoh, hyvä kuva noista vanulapuista! Oot kyllä nähnyt vaivaa...
    Mulla kaikki lakat on laatikossa ja laatikko majailee vaatekaapin lattialla valolta piilossa (ja uteliailta katseilta). Meillä sitä sanotaan karkkilaatikoksi, ja mun 1,5v tyttö hinkuaa sinne joka kerta ja haluaa, että sille laitetaan kynsitarroja:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä siinä aika paljon vaivaa oli, mutta onneksi mulla oli apulainen:) ihana tuo karkkilaatikko! :)

      Poista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)