perjantai 25. toukokuuta 2012

Kaikkea sekalaista

Muistakaa osallistua Arvontaan !!

Anteeksi heti näin alkuun tästä hiljaisuudesta, mutta ehkäpä te annatte anteeksi!:D Olen ollut todella väsynyt ja kiireinen, ja olen nyt melkein koko viikon viihtynyt yksivärisissä lakkauksiaa..:D Mutta ihan hyvin olen pärjäillyt. Olen treenannut paljon ja nukkunut vähän, yrittänyt suorittaa riparijuttuja, käynyt katsomassa Diktaattorin ( oli kyllä ihan paras ;D!), mutta ennen kaikkea nauttinut ihanasta säästä, eikä ole tehnyt yhtään mieli istua koneella postailemassa, mutta ehkäpä täällä ei olisi ketään edes lukemassa! Näillä kynsillä olen koko tämän viikon mennyt

Color Club Blue-Ming
Blue-Ming on kyllä niin ihanan turkoosi, että kyllä näillä ihan hyvin on kehdannut liikkua, mutta niinkuin kuvasta näkyy, kulumaakin on tullut:/ Mutta eikös sitä melkein aina tule? Sitten seuraava asia eli uusimmat kynsilakat

Vasemmalta Florman U05 ja U01, Gina Tricot Sky Blue
Flormarit löysin tänään Seppälästä 5e /2kpl, ja olen tuon U01 jo pitkään halunnut, joten nyt sen sitten vihdoin sain:) U05 piti ottaa mukaan herkullisen värinsä takia. Sky Bluen sisko oli ostanut Ginasta joskus tällä viikolla, ihana lakka, sillä on hyvä maku;)
Sitten vielä viimeisin asia, joka on tämän hetken kynnet. Viikonloppu meneekin kokonaan tanssikoulun kevätnäytöksissä joissa mulla on 7 esitystä, ihanaa!:) Tykkään tosi paljon siellä tanssia, tänävuonna kun en kilpaile, tämä on se, mihin olen jo pitkään treenannut. Toivottavasti on sen arvoista! Kynnet eivät tietenkään voi olla kauhean värikkäät, mutten mitään kynsilakasta muistanut (uskaltanut:D) kysyä, jos vaikka se olisi olut kielletty;) Tein sitten jotain mahdollisimman simppeliä



Ihana kun kuvia voi ottaa ulkona ja eilaisilla taustoilla, mitä te tykkäätte näistä vähän erilaisista kuvista?:) Ettein aina olisi pelkkää valkoista taustaa... Ja tuo kirsikkapuu on aivan ihana kun se kukkii! Kynnet on tehty CC:n Frenc Tipillä ja Classicin ranskislakalla, ja vapaalla kädellä ihan CC:n omalla siveltimellä. Nämä eivät sitten toivottavasti yleisöön paista;) Minä lähden tästä valmistautumaan viikonloppuun, palaillaan:)

4 kommenttia:

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)