perjantai 27. huhtikuuta 2012

Versatile Blogger Award + Liebster osa 2

Moikka! Tämä haaste on nyt kiertänyt jo monessa blogissa, ja sain tämän Ninianelta ja Caramelilta, kiitos molemmille!:)

1. Nimeä 15  bloggaajaa. 
2. Kerro heille tunnustuksestasi. 3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. 4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. 5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi. 




Kerroinkin jo vähän aikaa sitten faktoja itsestäni, mutta tässä vielä 7 lisää


1. Olen riippuvainen kännykästäni, minulle tulee turvaton olo ilman sitä!
2. Olen juuri nyt hirveän väsynyt, mutta iloinen että pääsin koulusta jo kello 12
3. Luen nyt nälkäpelin 2 osaa, ja tykkäsin 1 osasta enemmän
4. Minulla on ollut silmälasit 3 luokalta lähtien, mutta käytän nykyään piilolinssejä
5. Lempiruokani ovat tortillat, pizza, hiillosmakkara ja nuudelit:D
6. Inhoan siivoamista, mutta rakastan siisteyttä ja järjestystä
7. En osaa soittaa mitään, paisti nokkahuilua


Siinä tuli 7 faktaa, tällä kertaa oli paljon helpompi keksiä:D 


Seuraavaksi pitäisi nimetä15 bloggaajaa, tämä on jo monessa paikassa kiertänyt, mutta haastan tähän kuitenkin jonkun verran bloggaajia


7 saa nyt riittää, tuntuu että tämä on kiertänyt jo kaikilla!

Laitan tähän loppuun vielä toisen tunnustuksen jonka olen jo kerran saanut, mutta tässä oli eri kuva;)
 Joten kiitos tästä Princessille:)
En tätä enää uudelleen jaa, mutta saa ottaa jos haluaa:)


Kiitos vielä kaikille haasteen antaneille ja hyvää viikonloppua kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)