keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

31 Days Challenge, Day 28: Inspired By A Flag

moikka! Kirjoittelen tätä nyt kännykällä bussissa, joten saas nähdä mitä tästä tulee:D Latasin kuvat koneella bloggeriin, ja yritän jotenkin selvitä tästä kännykällä! Mutta kynsiin, nyt on (jo!) 28 päivä, ja inspiroidu lipusta. Tämä oli aika helppo, koska olen halunnut toteuttaa nämä kynnet, ja nyt on ainakin syy;) Pohjalakkana H&M upean sininen, joka on itseasiassa lainassa Kaisalta:D
H&M Blue My Mind, yksi kerros, ei päällyslakkaa


Tässä lopputulos, elikkä Union Jack, niinkuin ehkä jo arvasitte;) Toteutus voisi olla parempi, mutta muuten olen ihan tyytyväinen, varsinkin kiireessä tehtyihin kynsiin! Olen halunnut tehdä nämä viime kesän englannin kielikurssilta asti, sain silloin tehtyä lipun vain kännykän takakanteen :D Mutta eipä näistä enempää, oletteko te käyneet Englannissa?:)
PS. Ihanaa, loma!:)

6 kommenttia:

  1. Mun pikkusisko on englanti-fani, pitääpä näyttää nää sille :D Ihanat♥

    VastaaPoista
  2. Mun blogissa sulle kaksi tunnustusta jos et ole vielä niitä saanut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, en olekkaan vielä kumpaakaan saanut:)

      Poista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)