lauantai 17. maaliskuuta 2012

Nfu Oh!

Moi! Oon yrittäyt aloittaa tätä postausta jo parisen tuntia, mutta kokoajan on tullut jotain muuta:D ja nyttenkin mua häiritään kokoajan, joten saas nähdä kauanko tätä vielä kirjoitan:D Mutta kuitenkin, mua odotti tänään ihana yllätys, nimittäin mun alkuviikosta tilaamat lakat oli tullu! Eikä mitkä tahansa lakat, vaan mun ekat nufut!:) oon nii innoissani, tässä kuvaa niistä

Nfu Oh  38, 63, 61
Tossa noi ihanudet ois, ja ne ei todellakaan näytä tossa kuvassa mitenkään ihmeellisiltä, mutta kyllä ne oikeasti on:D Olette ehkä nähneet näistä kuvia, ja tiedätte, että toi eka on upea flakies lakka, ja kaksi jälkimmäistä ihania holoja, joiden ihanuus ei näy sisävalaistuksessa. Saatte kuvia toivottavasti pian! Ehdin kyllä tuota 38 jo kiekolle kokeilemaan eri värejen päälle


Kaikki nämä ovat siis cremelakkoja, eli tämä lakka antaa niille tuollaisen ihanan pinnan. Mun lemppari on tuo musta, eli kaikkein vasempana oleva, josta näkee lakan upeuden parhaiten! ( ei kuitenkaan ihan välity tästä kuvasta...) Tilasin nämä Viis Ilusalongista, enkä voi kuin suositella paikkaa, nopea palvelu ja toimitus:) Kysykää muuten jos jokin tietty lakka tuossa kiekolla kiinnostaa, en niitä kaikkia tähän viitsi ruveta kirjoittamaan. Yritän pian saada aikaiseksi parempaa postausta uusista kynsistä, mutta yt on ollut vaanaikapaljon kiirettä... ja parempia kuvia näistä ihanuuksista, jos huomenna vaikka paistaisi aurinko! ja anteeksi luultavasti sekava teksti, kirjoitatn tätä aika väsyneenä:D mitä te tykkäätte nfu oh lakoista, omistatteko/haluaisitteko omistaa niitä?:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)