sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Lyhyt postaus lyhyistä kynsistä

Sinne ne sitten meni... Mulla on niitä ikävä jo nyt, mutta kyllä nää lyhkäsemmät tuntuu hyvältä vaihtelulta ja vapauttavilta! Ihan erilaista esim. kirjoittaa yms. Mulla ei ole ollut näin lyhyitä kynsiä varmaan pariin vuoteen:D Saa nyt nähdä tuleeko musta lyhytkyntinen, vai palaanko (kasvatuksen jälkeen tietenkin) takaisin normaaliin! Tässä kuvaa jos jotakuta kiinnostaa uusi malli;)


Gosh F1 Base, yksi kerros
Kyllä mä noista nytten ainakin tykkään, ne on söpöt;D ei niistä oikein muuta voi sanoa... Huomenna siis viikon TET jakso, postauksia kyllä tulossa;) ja perjantaina takaisin haasteen pariin!

ps. ihanaa, meni rikki 25 lukijaa ja 1000 sivunnäyttöä;)  arvontaa luvassa sitten kun lukijamäärät vielä vähän lisääntyvät, toivottavasti piakkoin... ;)

6 kommenttia:

  1. Mulla itelläni on ainaki ihan vakiona melko lyhyet kynnet :D en vaan tajua miten kukaan saa kasvatettua ja pidettyä samalla nättinä kyntensä :) ja lyhyitten kanssa on myös helpompi olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kanssa tänään miettiny että pitäisiköjäädä lyhyisiin kynsiin, sen verran kätevät ovat!:)

      Poista
  2. Tapoin omat kynteni eilen ja ne ovat oikeastaan juuri tuon pituiset nyt. Ihanaa kun voi taas kirjoittaa koneella helposti ja konadin kokokynnen kuviotkin on helpommat leimata :D Vaikka on niitä ikävä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nää lyhyet kullä käteävmmät, mutta aion kyllä silti kasvattaa vielä ainakin vähän pidemmiksi:D

      Poista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)