sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

10 kysymystä

Moikka! Sain Kynsille- blogista tälläisen haasteen jossa pitää kertoa suosikkeja ja vastaamaan kysymyksiin. Olen hirveän huono lempiasioitani valitessa, joten saa nyt nähdä mitä tästä tulee:D
1. Suosikkiväri: Jo ekassa tulee vaikeuksia... Tykkään monista väreistä, erityisesti vaaleista ja kirkkaista näin kevään tullen, erityisesti pinkki, keltainen ja vaaleanvihreä ovat nyt suosikkejani, sekä pastellivärit. Mutta inhokkivärejäni ovat sinapinkeltainen, viininpunainen, tummanvihreä sekä tummanoranssi:D
2. Suosikkieläin: Kilpikonnat on kivoja;) Mulla ei ole mitään lemmikkiä, pienenä halusin koiraa ja kaikkea mahdollista, mutta nyt olen onnellinen ettei mulla ole lemmikkiä, koska mulla ei riittäisi siihen aikaa:D
3. Suosikkinumero: Ei mulla mitään erityistä suosikkia ole :D mutta sanotaan vaikka 12
4. Suosikki alkoholiton juoma: Joko vesi tai sitten Cokis Zero
5. Facebook vs Twitter: Facebook, en ole ikinä oppinut käyttämään Twitteriä:D
6. Intohimoni: Kynsienlakkaus ;) Mutta ehkä sitäkin enemmän tanssi, johon olen nyt parin vuoden aikana kiintynyt todella paljon!
7. Saada vai antaa lahja: Haluaisin vastata että antaa, mutta olen surkea lahjojen keksimisessä ja ostamisessa, joten mun on pakko vastata saada;D
8. Suosikkikuvio: Enpä ole tätäkään ikinä tullut ajatelleeksi:D Mutta ehkä sydän tai kukka. Ja pilkut ja raidat :D
9. Suosikkiviikonpäiväsi:  Perjantai ja lauantai, perjantaina on kiva kun viikonloppu alkaa, ja lauantaina ei tarvitse tehdä mitään, tai sitten ehtii tehdä kaikkea:D
10. Suosikkikukka: Varmaankin pinkit ruusut;) Mutta kaikenlaisista kukista tulee aina hyvälle tuulelle:D

Siinä olivatkin kaikki kysymykset, joihinkin oli aika vaikea keksiä mitään:D En tätä nyt haasta ketään, koska musta tuntuu että kaikki ovat jo tämän tehneet, mutta jos et ole tehnyt, nii haastan sinut;) Ja haastan myös Pienen Leipuritytön, joka sitä niin kiltisti pyysi :D ja jottei tämä postaus jäisi ihan kuvattomaksi, laitan tähän loppuun vielä muutamat  vähän vanhemmat kynnet

Ensimmäiset kynnet tein joskus kynsikilpailuun, siksi tuo lappu. Toiset taas tein joskus viime kesänä. En ole aivan varma lakoista tai tarvikkeista, mutta jos jotakin kiinnostaa niin kysykää ja yritän selvittää ne:D 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille:)

2 kommenttia:

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)