perjantai 10. helmikuuta 2012

Juhlakynnet

Moi! Joudun taas siirtämään haastetta yhellä päivällä, koska huomenna on mun sukulaissynttärit, enkä viitti mennä sinne sinisillä kynsillä, jo siksikään ettei ne sopisi mun mekon väriin! Tein nyt tälläisen klassisen ranskiksen, ja kukkia. Helppo ja yksinkertainen, mutta silti näyttävä. Mun mielestä nää onnistu hyvin:)







ja vielä käytetyt lakat

Vasemmalta Trind Nail Repair, Gosh F1 Base, valkoinen merkitön, Kissin koristelulakat, Seche Vite, strassit eBay
Aluslakkana Trind Nail Repair, ranskis tehty valkoisella merkittömällä (vaihteeksi...) , sen päällä Gosh F1 Base, kukat tehty Kissin koristelulakoilla Black ja White, päällä Seche, strassit ebaystä. Ei mulla näistä mitään muuta taida olla, mitä te tykkäsitte?:)

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kynsiä, oot taitava :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä on hienot! Mua niin alko säälittää tuo etusormi, ku se on niin paljon lyhyempi kuin nuo muut. Kasva, kasva pituutta! Ilmeisesti nuo etusormet on tarkotuksella pyöreäkärkiset kun taas muissa on suorEMPI kärki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Joo, se on aika lyhyt, toivottavasti kasvais pian! En ole vielä raaskinnut lyhentää muita saman mittaisiksi, mutta ehkä pian, kun se vielä vähän pituutta saisi. Ja noissa etusormissa on joku ongelma, ne on varmaan kuivat, koska ne kasvaa erilailla kuin muut:D

      Poista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)