tiistai 31. tammikuuta 2012

Transdesign tilaus!

Tänää tuli vihdoin mun Transdesignin tilaus, jonka tilasin suunnilleen 10 päivää sitten, eli ihan suhteellisen nopeasti tuli. Transdesign on ainoa nettikauppa josta kynsijuttuja oon tilannu, ebayn lisäksi tietenkin, eikä mulla oo ainakaan ollu mitään valittamista, vaikkakin kerran yksi lakka oli rikki, mutta se ei varmaankaan ollut itse kaupan vika. No, nyt kuitenkin asiaan eli lakkoihin. Ekana China Glazen lähes koko Eye Candy Glitter kokoelma, jätin sieltä pois yhden lakan, joka ei ainakaan swatchien perusteella kolahtanut, mutta muita odotin, ja ainakin ensivaikutelma vastasi odotuksia


Vasemmalta oikealle: China Glaze Some Like It Haute, Blonde Bomdshell, Love Marilyn, Material Girl ja Lorelei's Tiara

Otin tilaukseen myös yhden aina tarpeellisen mustan peruslakan, koska edellinen oli jo aika kuivahtanut. Otin myös kokeiluun yhden sinisen lakan, koska niitä mulla ei vielä paljoa ole.
China Glaze Liquid Leather ja Color Club Chelsea Girl
Ja viimeisenä mun luottotuote, pikakuivattaja, jota ilman vihaan lakata kynsiä. Yleensä lakkaan kynnet aina kiireessä, ja onnistun aina tökkäämään ne jonnekkin märkänä, joten ilman tätä en pärjää. Mun oli jo pitkään pitäny tilata tää mutta se aina jäi, joten otin nyt kaksi ettei heti tarvitse olla tilaamassa lisää, koska tätä menee paljon!
Seche Vite
Tätä lakkaa ei voi kehua liikaa, kuivuu nopeasti ja antaa ihanan kiillon, suosittelen!
Nyt menen lakkaamaan kynnet  ja huomenna saatte nähdä ekat näistä lakoista kynsillä! Mitäs tykkäsitte tilauksesta?

4 kommenttia:

  1. Ja mua et ees maininnu tossa tekstissä, vaikka maksoin noista puolet, pah :(

    pienileipuritytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no sori, mut et kyl ees maksanu niist :P

      Poista
  2. Ihania lakkoja (: Voitkos laittaa linkin sivustosta, jolta tilasit? :D

    VastaaPoista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)