maanantai 30. tammikuuta 2012

Tervetuloa!

Olipas tän blogin alottaminen vaikeeta, mut kyllä tää tästä lähtee! Oon siis 15 vuotias tyttö ja kirjottelen tänne kynsistä ja vähän muustakin. Kynsiä oon laittanu jo parisen vuotta, ja blogin perustaminen on ollu mielessä viimeiset puol vuotta, ja nyt sain vihdoin aloitettua. Toivottavasti saisin edes muutaman lukijan ettei yksin tarvitse kirjotella, mutta saa nähdä miten käy. Tän ekan postauksen kirjottaminen on (toivottavasti) vaikeinta, joten lopetan tän nyt tähän ja toivon että jatko ois helpompaa!

3 kommenttia:

  1. Minä ainakin jään lueskelemaan! Olen itsekin suht tuore bloggailija joten tervetuloa seuraamaan munkin blogia;)

    VastaaPoista
  2. Löysin tänne vasta, mut oon lukenut varmaan 30 postausta. Siis aivan mahtavia! Osat tosi hienosti laittaa kynsiä, kumpa mäkin jonain kauniina päivänä oppisin. Tervetuloo mun blogia seuraamaan jos kiinnostaa.

    VastaaPoista

kommentin ovat tervetulleita, seka ruusut että risut :)